Indian® Chieftain® Classic

Originální design
Kulaté tvary
Ride command systém

786 000 Kč vč. DPH

807 000 Kč vč. DPH

807 000 Kč vč. DPH


Specifikace

Motor

Typ motoru:
V-TwinTHUNDER STROKE™ 111
Zdvihový objem:
1811 CC (111 CU IN)
Zdvihový poměr:
9,5 : 1
Vrtání x zdvih:
101MM X 113MM (3,976" X 4,449")
Systém elektronického vstřikování paliva:
UZAVŘENÁ VSTŘIKOVACÍ SMYČKA / PRŮMĚR 54MM

Výkon

Maximální točivý moment o/min:
138,9Nm/2600rpm

Převodový poměr

1. :
9,403 : 1
2. :
6,411 : 1
3. :
4,763 : 1
4. :
3,796 : 1
5. :
3,243 : 1
6. :
2,789 : 1
Koncový převod:
2,2 : 1

Podvozek

Zavěšení kola: Vpředu - typ/zdvih pružiny:
TELESKOPICKÁ VIDLICE/119 MM - 46 MM KAZETOVÉ VIDLICE S DVOJITÝMI PRUŽINAMI
Zavěšení kola: Vzadu - typ/zdvih pružiny:
JEDNOTNÝ TLUMIČ W / VZDUCHOVĚ NASTAVITELNÝ / 114 MM
Odpružení: Přední náprava - typ/cesta:
Brzdy/přední kolo:
DVOJITÉ / PLOVOUCÍ KOTOUČ / 4 PÍSTOVÉ
Brzdy/zadní kolo:
JEDNOTNÉ / PLOVOUCÍ KOTOUČ / 2 PÍSTOVÉ
Pneumatika/přední kolo:
DUNLOP ELITE 3 130/90B16 73H
Pneumatika/zadní kolo:
DUNLOP ELITE 3 180/60R16 80H
Kola:
LITÁ 16" X 3.5" PŘEDNÍ A 16" X 5" ZADNÍ
Výfukový systém:
ROZDĚLENÝ DUÁLNÍ VÝFUK W/ PŘEKŘÍŽENÝ

Rozměry

Délka:
2571 MM
Šířka:
1010.9 MM
Výška:
1529 MM
Váha (nádrž prázdná/naplněná palivem):
370 KG / 385 KG
Výška sedadla:
660.4 MM
Rozvor kol:
1668.8 MM
Světlá výška:
140 MM
Objem náplně paliva:
20.8 L

Standard

Standardní vybavení:
Abs, Kufry, Ride command system, Bezklíčové ovládání, Tempomat, Nastavitelná páčka brzdy,

Elektronické signály

Elektronika:
PŘÍSTROJOVÁ DESKA S ELEKTRONICKÝM RYCHLOMĚREM, OTÁČKOMĚREM A PALIVOMĚREM S ODOMETREM, DVOJÍTÝ TRIPMETR SE VZDÁLENOSTÍ A ČASEM, OKAMŽITÁ A PRŮMĚRNÁ SPOTŘEBA PALIVA, HODINY, TEPLOTA OKOLNÍHO VZDUCHU, ZAŘÍZENÍ ZOBRAZENÍ POZICE, UKAZATEL TLAKU V PŘEDNÍCH A ZADNÍCH PNEUMATIKÁCH, POČÍTAČ MOTOHODIN, PROCENTUELNÍ UKAZATEL STAVU MOTOROVÉHO OLEJE, PRŮMĚRNÁ RYCHLOST, NAPĚTÍ BATERIE, RADIO INFORMAČNÍ DISPLEJ, PORUCHOVÝ KÓD PRO NAČTENÍ DAT, VYHŘÍVANÉ RUKOJETI, 15 LED KONTROLEK: TEMPOMAT, NEUTRÁL, DÁLKOVÁ SVĚTLA, SMĚROVÁ SVĚTLA, ABS, KONTROLA MOTORU, NÍZKÝ TLAK V PNEUMATIKÁCH, BATERIE, NÍZKÝ STAV PALIVA, BEZPEČNOSTNÍ SYSTÉM, POKLES TLAKU MOTOROVÉHO OLEJE